搜尋此網誌

星期日, 10月 18, 2009

Hosanna by Soweto Gospel Choir

這是一首很有力量的詩歌,我十分喜愛。

Hosanna
Let the weak say I am strong
讓軟弱者說我實為剛強
Let the poor say I am rich
使貧窮者說我實為富足
Let the blind say I can see
叫瞎眼者說我實能看見
What the Lord has done in me
主在我身成就何等大工


Hosanna! Hosanna! To the Lamb that was slain
和撒那和撒那!」歸於對被殺的羔羊和撒那原有求救的意思,在此是稱頌的話)!
Hosanna! Hosanna! Jesus died and rose again
和撒那和撒那!耶穌死去卻再起來(復活)!

沒有留言: